January 2, 2010

Cheer up in 2010!



2010

哇···这样就过了2010的第一天~
没什么特别啦~
就·~~今天很多人结婚~
呵呵~明天就要会学校拿课本了~
我头发明天才剪~~希望不会难看··
好了,2010年开始了~
新的一年里,我希望我所有事情都很顺利~
也希望能开开心心度过~
校园生活又开始了~
有点不舍得放假每天迟睡的日子~
但是又想念学校和朋友们的日子~
哈哈~真矛盾!~>.< 不过开学也好·至少不用无所事事~ 当初form1进到中学~还感觉到自己大了..是时侯成熟~ 但是,眨眼间...又到了中学生涯的最后一年~ 我还觉得我很幼稚~ 在什么方面都好~呵呵~ 中五我来了·~该成熟了~!! 这是我的最后一年~ 也希望是我的中学校生涯最开心的一年~ 我啊,不要懒惰了~要勤劳点! !大考要到了~ 该认真了~ 大家一起奋斗吧~


wooww..~!i past my twenty-ten's 1st day !!
LOL. nothing special also =.=
but fresh feeling man!!

form5 now.
Every thing i gonna be mature.

no more childish !!
lols~
i wan past my happiest secondary school's life in 2010!
all the thing will be change from me .
there are many thing waiting me to do .
revision .tuition . study . !! and alots!!
So, need to be hardworking.
er.. happy 2010 !!
everything will be fine in this year=)

school life, im coming to you .
Give some luck this year man ! xD
A brand new year!
A brand new life!
A brand new LUck also ! ^^
so . good luck everyone =)
mwacks 2010!

hmm. good night ! LOL

0 comments: